tersayang !

Sunday, April 24, 2011

ERTI MIMPI

Pernah tak seumur hidup korang, termimpi pasal pasangan korang ?
Mesti ada bukan ?

Ini bukan pasal mimpi aku, tapi mimpi En. Boyfie, banyak kali dah dia cerita kat aku pasal mimpi dia. Antara yang aku ingat ;

** Mimpi abg camni, satu hari tu abg nampak Lya eksiden, langgar orang. Then satu kampung datang serang lya & bunuh lya. Abg just dapat tengok tapi tak tolong pun. Lepas dari eksiden tu, hari-hari abg nangis sebab ingat lya da mati. Rupanya lya tak mati and ada orang yang selamatkan. END.

** Mimpi ni pelik, Abg nampak Lya ada orang lain, Lya nampak abg, tapi buat dunno jer. Lepas dari tu, Abg jadi gila sebab terlalu sedih. END

Tu je la antara yang aku ingat, banyak lagi mimpi dia pasal aku, ada yang sampai menangis dalam tidur.
Pernah denga kan ? Ape erti semua ni ye ? Sape ada jawapan ?
Kalau korang tau,  jawabkan yea. Thanks. kbye ! :)

1 comment:

Anonymous said...

.