tersayang !

Sunday, April 10, 2011

KISAH SI IMPREZA DAN SUBARU

April is coming !

Cepatnya masa berlalu. kan ? kan?

Sekarang ni masuk bulan ke empat aku kerja kat Subaru. Secara keseluruhannya aku seronok kerja kat sini. Suasana tempat kerja yang seronok wat aku tak terasa dah 3 bulan aku kerja kat sini :) Even muka aku pun stat berminyak and naik jerawat yang tumbuh bak cendawan kat muka ni, tapi aku tak pernah pulak kisah. haha. Faktor cuaca luaran dan asap-asap ekzos customer yang kalau boleh nak yang paling besar dan kuat membuat aku rasa sangat 'annoying'. Redah je la kan, dah duduk kat tempat service. Henyak je la :D **Aku bukan mekanik yer, harap maklum.

Tapi banyak yang aku belajar. For sure, semua tentang kereta :) Ada untung aku kerja dengan company kereta ni. Pengetahuan bertambah-tambah luasnya. Terima kasih Staff Subaru :D


Kisah si Replika Subaru Impreza Version 9. bagi aku ini amat istimewa, ini adalah LIMITED EDITION. mungkin ada replika lain untuk Impreza kat luar sana, tapi tak mungkin ada yang sama dengan ini :).
There is a special word wrote there, only me can see it :D

Replika ni dari MIRC. So, aku rasa memang agak susah nak jumpa kat luar kan? **Bangga, bangga. hahaha.
Ini hasil pemberian seorang staff Subaru jugak. Mungkin hadiah sebagai confirmation aku berkerja kat company ni. Mungkin. Kan? **winkwink** ^_______^ . Senyum sampai telinga.

Okeh, any update akan bersambung kemudian. kbye! :)

5 comments:

Anonymous said...

mesti comeykan model ni..biru pulak tu..

Hanie Puteri said...

kat subaru ko keje ape ?? Bunyik cam grand jek.. jeleznye..

Q_alya said...

nadia : sangat comel tau. hehe :D

Q_alya said...

hanie : aku kerja on service department. huhu. jom keje cni skali jomm!

Q_alya said...

hanie : aku kerja on service department. huhu. jom keje cni skali jomm!