tersayang !

Tuesday, February 8, 2011

Love ♥

5 FEB ; Tengahari tu en. boyfie ajak ke JJ. Nak tengok wayang katanya. Kami memang da lama tak tengok wayang bersama. Sedih kan ? :( Movie yang kami nak tengok da full. So, aku yang keras kepala ni decide taknak tengok wayang. Haha :p

En. Boyfie ajak makan kat Black Canyon. Aku makan Udon Tom Yam soup dan dia tah ape nama Nasi goreng tu. Nasib baik sedap & totally FULL. nyumm nyummm

My meal :)

His meal :)
 Disebabkan aku yang agak kebosanan kat JJ tu, aku ajak dia ke Parade pulak. Untuk membuang masa & cari perfume baru untuk en. boyfie :) Pukul 6.30, kami balik rumah. Lepas dia sediakan ubat yang sepatutnya untuk emak, kami decide nak gi HotSpring Tambun.

 
Oleh sebab kami pergi berdua je, makanya takde sape amek gambar kami. HAHA. Tenkiu yer en. boyfie belanja masuk Hotspring ni. Love you much !! Hotspring ni sebenarnya tak boleh lama mandi ( Apa yg aku baca kat board dalam hotspring ni lah ) . Dalam 20 minit mandi, aku da ajak en. boyfie balik. Tak larat, Panas..n bla bla bla.. Lembik 1 badan terus. Balik rumah balik, dan bersiap keluar main boling. Hoihh, penat!! Tapi gagah kan jugak diri ni untuk main boling. haha

 Tenkiu Cik Feddy to capture our picture. Loves loves :)
Aku sangat keletihan, dan tak form langsung main. Aku kalah ngan team boyfie aku sendiri :( 1 jatuhan Pin je pn. Tolong jgn belagak yer syg. Debik kang :p

So much fun I've been thru there. Thanks again honey. :)

No comments: