tersayang !

Saturday, February 26, 2011

Teruskan aktiviti mingguan

Aktiviti wajib untuk hari sabtu adalah bermain bowling ! yeaah. I'm lovin it :) Papa da dapat bowl baru. Khas tempah dari US. syoknyaa ! Kalau la aku leh camtu gak. Haha. Ok dah, jangan tamak. Cukup-cukup ngan 2 biji bowl yang kau ada tu alya. :p Bowl papa belikan tu berat dey 14lbs. Utk sape yg tau n slalu main bowling tu boleh tau kot betapa berat nya benda alah ni untuk tgn aku yg size XXS ni. hikhik :D . Akhirnya ! I can beat my brother. hoyeeee~ Suke ! Suke ! :p

Nampak tak perbezaan markah aku ngan abg aku ? Hehe. Happy sekejap. Aku tak pernah menang ngan dia sebelom ni kott !

Done with bowling ! Habis men bowling, kaki da sakit, tangan da sakit, perut pon mula bergendang rentak hiphop mintak aku isi. Lapa je keje perot ni la ! Haih. Papa mahu belanja makan lagi ! yeaaa ( Kalau tak papa sape yang nak lanje makan kan ? ) :p Punya penat perah otak nak cari makanan kat mana, kami decide la pergi BANGI KOPITIAM yang ada kat setiawangsa tuh. Bukan kat Bangi hokeh !

They are the best mummy n daddy in this world. Glad to have them in my life <3
 Ini makanan aku yang super lapar ni. Amra juice and Dolly Noodle Mee atau dengan kata mudahnya, MEGGI AYAM. haha. Tak sedap  ! Tawar ! wekkkkk !! Aku order gak Roti bakar. Lupa amek gamba. Kebulo sangat cmni la jadiknyer :p

 Meet my best daddy on earth. mintak je nak ape. Samade cepat or lambat jer, tapi mesti dapat punya. Tenkiu daddy. This time plak papa nga update check-in foursquare. hihi. Aku MALAS da nk bkk acc foursquare :p

 Ni menu untuk papa. Mee Udang. Tapi tak bape banyak pn udangnya. Papa gak kata, TAK SEDAP ! ;)


Aina makan Kuey Tiaw Sup. Aku tak mintak comment pun dari budak kecik ni. Sebab segala hape yang dia makan, tak pernah tak habis. Haha. Nak bezakan sedap ke tak pun dia tatau, untung ader budak kecik ni. Jadi tong sampah Family samsudin :))

Arfa makan dessert sahaja. Budak ni susah sgt nak suh makan. Tu yang badan kerempeng je tuh ! makan pun kene paksa sampai nangis-nangis. Teruk betul ! Ish3. Adik makan KISS KISS JELLY BALL strawberry. As usual. Tak pernah habis ! haha.

Alamak ! Mama, sorry, terlupa amek menu mama. Mama la makan cepat-cepat sape suh. Kan yaya dah termiss bahagian mama :p Family kami decide utk Bangi Kopitiam ni, TAK SEDAP. sekian :)

No comments: