tersayang !

Tuesday, October 25, 2011

OFFICIAL PHOTO CONVO

First benda yang aku nak cakap untuk gamba konvo ni adalah, aku menyampah dengan hasil tangan diorang ! Sumpah tak pro ! Bukan aku sorang je yang complain pasal benda ni. Tapi member-member aku pun sama. Uhh ! sangat menyakitkan hati. Tak berbaloi langsung ngan ape yang aku baya ok. TAK berbaloi **ulang lagi skali**.


Ni first gambar aku, yang len aku malas nak tunjuk. Buruk ! Yang cantik aku rasa perkataan "Istiadat Konvokesyen ke 6" je. Haha.

 

Dan gambar ni aku rasa aku paling suka ! Nasib pun ni additional gambar. Kalo takat 3 keping tu memang macam mimpi ngeri aku la dapat pic cengitu. haha. Dah la, ni pun event once in a lifetime untuk dip kan.
So redha jer la. bukan leh patah balik masa untuk aku hentak pakai lutut kat mamat-mamat photographer tu.
Bersyukur je la alya. :)

No comments: