tersayang !

Saturday, October 1, 2011

MACAM BUSY, HAKIKATNYA TIDAK :D

2 minggu dah tak update pape. Banyak benda nak diceritakan, tapi macam takde masa,
Lagipun, mesti ada yang tukang jaga tepi kain orang yang kua masuk page ni mesti nak tau perkembangan dari aku kan? Hahaha. Kesian, terima kasih tau :) **Ikhlas ni.

Adat lah melayu kan, dengki manjang. Asal orang len bahagia je bontot mula panas. Orang takde life camtu la kot yer? Atau lebih tepatnye, jenis yang tengok ke belakang sahaja tanpa melihat kedepan. Orang-orang spesis camni tak maju ke mana pun. Sampai no plate kereta pun nak amek tau. Sumpah kurang kasih sayang,

Kepada yang terasa-terasa tu, leh tinggal kan comment kat sini ye. DAN kalau tak pengecut/ penakut/ lembik, boleh la bagi link blog korang ke, FB korang ke, Twitter korang ke, leh aku stalk KALAU rajin. Bhahaha. Dun worry, aku tak perangai setaik korang ;)

Pada yang sentiasa support tak berhenti pada aku, terima kasih aku ucapkan, korang sentiasa kawan aku dunia akhirat. Always keep in touch ya ! :)

Semoga berbahagia !

No comments: