tersayang !

Saturday, September 17, 2011

TIADA REZEKI KALI NI :'(


Harini aku ikut En. Boyfie pegi event MUSC Drag Challange kat Putrajaya. Pukul 8.30 aku kua umah & jumpa diorang kat Kelana Jaya. Then gerak pegi presint 12, putrajaya. Aku drive sendiri, sebab takut ada hal pape, so aku taknak menyusahkan En. Boyfie. :)



Okeh, sume persona n gen-2, En. Boyfie plak satu-satunya neo dalam team S4PH yang join event kali ni, dan aku plak satu-satunya myvi yang tadek kena mengena ngan diorang. Siyez, aku rindu gila nak berkonvoi T_T


As usual, janji melayu tak pernah tepat, kata start kul 10, tapi pukul 11 event tak start lagi. Haissshh. Memula sume nya okey, En, bofie pun dapat masuk top 8, and bila pusingan kalah mati pulak, time tengah 200m, En. Boyfie Miss gear ! Ape itu miss gear ? Miss gear adalah kesalahan menukar gear, sepatutnya masuk gear 3, tapi tertolak masuk gear 5 ! Memang takde luck untuk En. Boyfie menang kali ni. Katanya akan tebus semua ni balik. Ape yang aku buat semestinya sentiasa support dye =)


Time tengah amek gamba ni, memang En. Boyfie tersangat lah down. Time tengah race tu, memang dia tengah lead :'( sume pun nampak dia leading, tapi tu lah, nasib tak sebelah kat pihak dia T_T . I'll try to comfort him back and suh dia wat lagi bagus untuk next round. Dia boleh senyum lepas tu :) Ini sangat membahagiakan aku & dia !


 Last but not least, congrats S4PH racing team :) Aku memang tukang amek gambar je. Hahaha. Pas event ni pegi rumah member ijam. wedding sape pun aku tatau lah. Tapi dulik ape, aku da lapar. So, telan je ape yang ada. Hoho. Pastuh aku balik, sampai rumah dalam kul 6, and tido smpai Isya'.  Haha. Kbai !

No comments: