tersayang !

Thursday, September 15, 2011

BILA ADIK TENGOK WAYANG

Pernah ajar adik korang benda-benda best ? Mestilah pernah kan. :)
Kali ni aku ajar adek-adek aku untuk tengok wayang !

For the 1st time ever Aina ngan Arfa gi tengok wayang. Memang penat melayan diorang yang super excited nak masuk dalam panggung tu. Nasib baik lah dapat adik-adik yang pandai jaga diri and can behave their attitude.

Movie yang kitorang decide nak tengok is Hantu Bonceng which is untuk tontonan umum and aku rasa adik-adik aku boleh tengok. Macam nak terkoyak dah pipi ni rasa bila tengok hantu bonceng. Ramai cakap best, dan aku pun cakap best (Sebab aku tak reti nak kasi star untuk movie T_T ). Hahaha.

The best part is time sume tengah khusyuk tengok movie, suddenly si kecik arfa boleh bantai gelak sengsorang. Kuat plak tuh -_-" . Dat time plak si zizan ngan jue ngan ber "ucuk" "baby". Pe lagi, whole panggung gelak sekali. It's was a new experience for me untuk bawak budak kecik ni. Tak susah mana pun :) Selalunya pergi ngan yang da besa tapi suka kena treat cam baby (n_n)


After movie ; muka mintak nak tengok wayang lagi -.-"

Settle je movie, kitorang g makan kat Manggo Chillies sekali ngan parents kami yang nga dating berdua sambil menunggu kami layan movie kat WWM tu. Hehe. Romantik nyer mama papa sy ^_______^

Lepas dari kejadian ni, 3 hari sekali adik aku ajak g nengok wayang. Hah. Layannnn . :D

No comments: