tersayang !

Wednesday, September 7, 2011

CINTA BARU

Dah terlambat ke ekh nak bercerita ? Tak lagi kot. Masih fresh dari ladang ! :)
Cinta baru, sedap tak tajuk entry ni ? Hasil titik peluh 8 bulan berkerja kat Subaru, terasa cam gatal tangan nak beli kereta baru atas nama sendiri. So, taddaaaaaa....

Setakat ni, tu je yang aku mampu. Tapi takpe, mana tahu 5 6 tahun lagi tuka ke civic pulak kan. Ececeeehh. Amin ! Amin !

Lepas beli kereta ni baru la aku inform kat parents aku. Semestinya diorang terkejut, tapi tak bule nak buat ape la. Duit sendiri kan. Hihihihi. ***3 hari mama tacing ngan aku,

 Terpaling suka interior die. Agak comel dan menarik hati. Inilah peneman setia saya walau kemana sahaja mulai sekarang. yeahh! Alhamdulillah.

TQ for those who likes and comments. Much appreciated :)


DOB : 16 August 2011

No comments: