tersayang !

Wednesday, September 14, 2011

TERIMA KASIH AWAK :')

Only you ; Muhammad Syazwan

Awak, Terima kasih sebab masih terima saya dalam hidup awak.

Saya tak jujur ngan awak, saya mainkan hati awak. Saya buat perangai pergi bercinta ngan orang lain. Saya tau bertapa bodohnya saya wat sume ni. Saya mintak maaf awak.

Bila awak tahu pasal sume ni, awak hanya mampu menangis, dan saya tau hati awak terlalu sebak & terluka. Saya mintak maaf sekali lagi. Dan awak tetap beri kepercayaan awak kat saya. Awak tahu tak bertapa bertuahnya saya dapat lelaki macam awak ? :')

Sekarang saya sedar bertapa pentingnya awak dalam hidup saya. Untuk kali ketiga, saya mintak maaf. Sikit pun tak terniat dalam hati saya untuk balas perbuatan awak dulu. Saya tahu, awak memang da berubah sepenuhnya. Terima kasih sebab berubah demi saya. Saya hargai dengan perubahan awak. Awaklah yang terbaik :')

Kita luangkan satu malam untuk luahkan semua yang kita sama-sama pendam. Banyak rupanya cerita antara kita kan ? Kat situ gak kita sama-sama janji nak bukak buku baru kan? Pasal perempuan kacau awak, pasal lelaki kacau saya. Bila difikir balik, macam kelakar jadinya. Haha.

Saya janji akan menjadi terbaik untuk awak, sama macam yang awak janji ngan saya :)

Terima kasih untuk lagu PELENGKAP HIDUPKU tu, best ! Saya dengar bila saya rindukan awak.

Dan sekarang, saya terlalu merindui awak,jaga diri awak kat sana ye. Takkan sesaat pun saya lupakan awak Syazwan :')

No comments: