tersayang !

Tuesday, November 29, 2011

AMY & ATOX WEDDING (PART 2)

 Ini pulak untuk hari berikutnya, ahad ! Kali ni ramai-ramai punya plan. Atox adalah Ass. Mod Perak, so pakat ramai-ramai turun teluk Intan, 28 bijik total keta yang join Konvoi. Gambar-gambar ni pun amek dari fon cabuk aku. Yang official-nya tuan punya kamera tak upload lagi. Hihi. Nanti da upload aku post kat sini yea ? :) Seriuslya, tah bape lama tah tak join konvoi reramai cengini, and this is super auwsemm and fun !

Korang ada neo ? Atau boyfren ? girlfren ? atau sedara mara korang ke ? kalau berminat nak join register je kat sini --> NeoCrewsMalaysia . Kalau kat area Ipoh lagi senang, boleh roger-roger je. Hihi :D Tak salah tambahkan kenalan kan ? ;)

Peneman setia saya. Ehh, saya peneman setia dia. :
Mari mari mari ! lelong neo, lelong neo ! Kahkahkah.



Ni RV point kitorang untuk tunggu dak-dak dari manjung, tak silap 6 kereta dari sana. Lokasi kat Changkat Jong, Teluk Intan.Untuk kali ni ni, En. Boyfie jadi marshall untuk Hot Car.
Jadi co-pilot untuk Hot Car adalah sangat scary dan menakutkan (macam banyak beza je scary ngan menakutkan). Sape yang da ada experience paham lah maksud aku ni.


Dah melantak tambah banyak-banyak kali sebab kebuluran, maka tiada gambar yang diambil. Ni pun gambar kenangan bersama pengantin. Cari mana aku ? Memang tertutup ! Tasuke tasuke !! T_T , Takpe lah, tunggu je gambar official nye nanti okeh ? ;)

Congrats again amy & atox ! Aku sentiasa doakan kebahagiaan korang berdua :)

No comments: