tersayang !

Tuesday, November 22, 2011

TURUN NAIK JANTUNG & KEMENANGAN HARIMAU MALAYA :)


Ini antara tajuk penting untuk para blogger harini. betul kan ? Sesiapa yang tengok perlawanan ni semalam konfem jantung turun naik, macam nak meletop, terkeluar sume ada. Satu badan pulak seram sejuk macam nak tunggu kunjung tiba hantu :p Fiuhh.Alhamdulillah, kemenangan berpihak kepada negara kita :)

Walaupun pada aku, ref banyak memihak kat Indonesia, dan ini sangat lah tidak adil ! memang aku menyumpah-nyumpah ngan diorang, Kesian player malaysia kena buli sampai camtu, n ref jez tengok & warning kat niger tuh (tah sape nama aku tak amek tau) T_T . Tapi kan, kalau nak menang tetap menang. Kn kn ? (n_n)

Pasal player pulak, aku tanak komen pape. Kalau diorang takde, team Harimau muda takkan menang tau. Stop la nak kutuk2 diorang. Cuba si pengutuk ni berada kat tempat diorang tu, berada di tengah- tengah padang untuk bermain untuk malaysia, berat bahu diorang nak tanggung woo. Satu Malaysia bergantung kat diorang, Repeat, SATU MALAYSIA ! Dan lagi satu, cuba korang bayangkan cemana emosi diorang yang ada kat tengah padang dikelilingi 100,000 penyokong pihak lawan. Ingat senang nak control emosi dari penyokong lawan tu ? Kau mampu ? Itu antara yang boleh dibanggakan oleh player kita ok ! Jadi cubalah bersyukur dan berbangga dengan mereka.

Menang kena kutuk, Kalah apatah lagi. Susah tol lah nk center kan otak minoriti manusia yang kat Malaysia ni yang kerja nk kondemmm je. ! Haih 0.o


Tahniah OKS, harimau muda, Khairul Fahmi, dan yang sewaktu dengannya. Harini hari Senyum bangga Rakyat Malaysia . Thanks again HARIMAU MUDA !! :)

1 comment:

Miss Volvo said...

yup ni la tajuk hangat di kalangan blogger kecuali aku haha! setiap kali aku tak tengok bola mesti malaysia menang haha!